voorbereiding - Reisverslag uit Bragg Creek, Canada van Defra - WaarBenJij.nu voorbereiding - Reisverslag uit Bragg Creek, Canada van Defra - WaarBenJij.nu

voorbereiding

Door: Desiree

Blijf op de hoogte en volg Defra

02 September 2017 | Canada, Bragg Creek

De voorbereidingen zijn in volle gang.Leren hoe deze site werkt vooral met het downloaden van foto s. Gelukkig "les" gehad van Ties.
E-mail adressen invoeren voor de belangstellenden.Het uitzoeken van welke stekkers er gebruikt worden in Canada i.v.m. het opladen van het een en ander.Welke en hoe de tom tom gebruikt kan worden of een soort van.
En vooral spannend wat ons allemaal te wachten staat.
Vrijdag 8 september vertrekken we van Amsterdam om 10.15 uur met een overstap in Londen.Wegens het tijdsverschil 8 uur vroeger, reizen we eigenlijk terug in de tijd.Dat is natuurlijk wel grappig alleen wel vermoeiend denk ik zo.
We gaan het beleven.

  • 02 September 2017 - 19:57

    Esther:

    Heb je de les van Ties wel opgeschreven, anders vergeet je het straks weer!! Krijg je zoiets als destijds op kantoor 'ga met je muis naar de rechterbovenhoek'

  • 02 September 2017 - 21:14

    Nicoke:

    Yes, gelukt, leuk om jullie te volgen

  • 03 September 2017 - 14:56

    Pim Wijtten:

    Zo het grote avontuur gaat beginnen spannend hoor Barbara en ik gaan jullie volgen veel plezier alvast en een goede vlucht.

  • 01 Maart 2018 - 12:28

    Peter Van De Ruit:

    Zag een berichtje van Pim Wijtten de Pim uit Bathmen vroeger Bronsvoorderdijk?
    Sorry dat ik het op deze manier doe. Door Google kwam ik hier terecht.
    Groetjes Peter van de Ruit Bathmen (oude kameraad)

  • 01 Maart 2018 - 12:43

    Desiree Wijtten:

    Ja dat klopt dat is mijn jongste broer.

  • 01 Maart 2018 - 21:39

    Pim Wijtten:

    Peter


    ik ben inderdaad de Pim wijtten uit Bathmen je kan mij bereiken op willemnootdorp@hotmail.com

    groetjes

    Pim

  • 13 Juni 2020 - 13:23

    Peter Van De Ruit. :

    Zag je berichtje net pas weer. Ik heb per 3 september 2020jullie oude woning gekocht aan de bronsvoorderdijk 7 Bathmen. Ik heb Pim al een mail gedaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Bragg Creek

Mijn eerste reis

een rondreis met een camper door West Canada.

Recente Reisverslagen:

18 September 2017

Icefields parkway

17 September 2017

campground Lillooet

17 September 2017

Lake louise

16 September 2017

De Rocky Mountains

10 September 2017

Camper
Defra

Actief sinds 15 Aug. 2017
Verslag gelezen: 399
Totaal aantal bezoekers 6078

Voorgaande reizen:

08 September 2017 - 29 September 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: